banner_sMBIsrBw_GOOGLE_970x250_2.gif
banner_5A50eRU8_GOOGLE_300x250.gif

Nyomul a Putyin-barát orosz sajtó Romániában is

Néhány napja megkezdte működését a RussiaToday.ro portál, az azonos nevű orosz állami nemzetközi hírcsatorna (rt.com) romániai verziója.

Az új sajtóterméknek – akárcsak a Kreml-barát orosz televíziónak – működtetői szerint az a célja, hogy feloldja az Oroszországgal szembeni előítéleteket és kliséket, az oroszországi eseményeket orosz szemmel mutassa be.

„Meg akarjuk változtatni az Oroszországról kialakult képet olyan értelemben, hogy Oroszország nem fenyegetést, hanem egy lehetőséget jelent Románia számára” – írják a szerkesztők a „Rólunk” rovatban. A munkatársak egyike Dan Mușetoiu, a bukaresti The Money Channel gazdasági hírtelevízió műsorigazgatója.

A portál foglalkozik politikával, gazdasággal, kultúrával, van különálló publicisztika rovata is. A szerkesztők azt ígérik, hogy a későbbiekben nyomtatott újsággal, majd televízióadóval is jelentkeznek.

Kimaradt?